Min tors

Jag skriver typ aldrig längre känns det som, verken bra eller inte bra.. har mna inte tid så har man inte och då orkar man liksom bara inte lägga ner tid på att skriva en massa blarr bara.. Men jag tänkte iallfall berätta hur min dag vart idag.. Jag sov bra i natt och sov i allafall mer än sex timmar, har vart i skolan från 8-10.30 sedan åt jag lunch med tjejerna, blev en sallad på ÖW.. sedan hem och nu har jag vart hemma någon timme ungefär.. Har plugga lite, skrivit på uppsatsen som ska vara inne på måndag, fattar typ inte alla frågor och läraren vi har i ämnet är i paris nu så man an verken mejla eller fråga henne :/ Men får väl försöka att klura ut dem eller kolla med mamma.. Sen har jag också övat lite historia eftersom vi har muntligt läxförhör på det imorn..  Sen så ska jag väl bara ta det lugnt idag, skulle kanske gått en promenad med Jennifer nu, men får icke tag på damen sen ska jag ju ändå träna vi halv fem så det får kanske räcka då.. Tillbaka till pluggandet, hej!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0