min frädag

Måste väl ha ett sånt där dagsinlägg också, eller det blir ett kvällsinlägg men om det jag gjort under dagen om ni fattar, haha! Idag var jag i alla fall i skolan som alla andra dagar i veckan, jobbade inte imorse så jag fick sovmorron till halv 9 och jag somnade innan 11 igår så fick alltså sova ut 10 timmar, helt underbart och fantastiskt måste jag erkänna :) Så har vart överpigg hela dagen idag som Fia kalla det :D Mötte i alla fall upp Sara på tåget sen Jennifer vid station, vi tog oss till Öw och köpte lite frallor och frukt och sedan till skolan och första lektion, Historia såklart ;) den va rolig och inte så jobbig eller ansträngande.. Sedan var det näthandel och läxförhör där, gick väl helt okej i alla fall :) sedan en massa prat om något jag inte ens minns nu :/ läskigt.. säger ju et skolan spelar ingen roll för mej, jag kommer inte ens ihåg vad vi prata om .. hahah, sen var det i alla fall Svenska där vi lyssnade på tre tal och sedan gick igenom nationella i svenska, det skriftliga dåra och sedan en lång pp där vi köpta glass och läsk (A) Sedan vi sluta och jag tog bussen hem och fixade lillsyrrans hår, blev väldigt collt måste jag säga hihi ;D Sedan har jag faktikst bara vart hemma, ätit, suttit och skrivit på min historia uppsasts och kollat på "talang" haha, rätt kul faktikst, även fast jag inte brukar gilla sånt ;P Och ja nu gör jag inte alls så mycket, är sugen på en kopp te och lite choklad så blir väl att unna mig med det i min säng med någon bra film, så tänker faktikst jag sova snart, eller blir nog inte förens efter 12 men ändå.. Imorn ska jag till Jennifer, då ska vi fixa käk ihop, Sara, jag och Jennifer, sen ska vi dricka lite och bara ha det trevligt, troligtvis kommer Jennifers kusin och nåra om vi inte själv drar ut :) Men hare så bra ikväll, så skriver jag väl imorn,( skirver kanske mer idag om jag kommer på något kul ;) )

//Sandra


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag idag? :)

2008-04-18 @ 22:33:02
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0