Mer om sandra

Namn: Sandra
Piercingar: Öronen, ena bröstvårtan och nacken
Tatueringar: Nej, men när jag är 18 så
Längd: 1.65
Skostorlek: 37
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: Inte kär inte
Önskar du att du bodde någon annanstans: Mja, kanske i stan, men samtidigt vill jag bo i villa som jag gör
Tänker du på självmord: Nej fyfan
Tycker andra att du är attraktiv: Självklart
Vilket shampoo använder du: Fructis bl.a
Vilken parfym använder du: Viktor&Rolf
Vad är du rädd för: Spindlar
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: JA

SENASTE..
Film du hyrde:
 "Djävulen bär prada"

 Film du köpte: Köper aldrig filmer själv, men pappa köpte väl typ 1408 & 16 blocks
Låten du lyssnade på: Save me from my self-Christina Aguilera

Låten du hade på hjärnan: "vi ska dansa i neon"
Låten du laddade ner: Laddar aldrig ner (A)
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Desperata Houswives igårkväll
Personen du tänkte på: Mamma


FAVORIT...
Mat:
Pepparstek och lasagne
Låt: Mycket men just nu kanske your song-Eloton John
Sak att göra: fotografera, umgås, shopping, festa, resa
Sport: Hockey när det gäller boys
Dryck: Coca Cola/Vatten
Kläder: Jeans och t-shirts
Film: Krigsfilmer och drama
Bil: Tyvärr ganska rädd för bilar, har ingen favorit

ANTAL..
Gånger du varit kär:
 På riktigt riktigt 1 gång, sen har man väl vart lite småkär nåra gånger
Gånger ditt hjärta brustit: 1 (A) men det låter så hemskt, blev bara väldigt ledsen
Hjärtan brustit på grund av dej: Många gånger, tyvärr
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Inte just jag, men mitt namn har säkert vart med ett par gånger ;)
Ärr du har på kroppen: Hackan, fingrarna, pannan, axeln

SENASTE..
Bok du läste: Midvinterblod
Personen du fick mail av: Olivia, via facebook
Personen du fick brev av: Det va typ en månad sen och det va från mitt jobb (lönen)
Personen du fick sms av: Gurra
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kanske tre år sedan, eftersom mor och far är skilda, annars var det väl igår sist (alla utom mamsen)
Saken du köpte: Beiga chinos från H&M, korallröda shorts från H&M (idag)

ÖVRIGT
Vad har du gjort idag:
Vart i skolan och haft nationella i svenska, shoppat, jobbat
Var det kul: Dem första grejerna var väl det, men inte att jobba eftersom det gick sämst
Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag börjar, men jag gå väl upp 1.30 min innan jag ska dra
Gillar du att slåss: Hatar, där i mot är det kul att örfila folk lite då & då
Vad ska du göra ikväll: Äta snart hoppas jag (hungrig), bara ta det lugnt, sen sova

Är du seriös: Nästan aldrig
Vad är du allergisk mot: Kivi och jag får kvällningar av korv så typ korv också (A)
Var har du ont: Mellan brösten, ( Jennifers kusin fimpa sin cigg där i helgen :( )
Använder du hårspray: Nästan aldrig (måste vara försiktig med mitt hår)
Kan du stå på händer: Mot en vägg? Elegant, inte annars :D
Favorit serie: Alla älskar Raymond, Lost och DH


Salt eller socker: Både och, beror på vad man är sugen på
Gillar du ketchup: Nae
Är du glad nu: Glad och glad, jag är ju inte precis sur
Var du glad igår: Under dagen ja, sedan på kvällen vart det värre
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Typ allt
Stockholm är: Inget speciellt för mig
Göteborg är: Fint och trevligt, ska ju dit i början av sommaren :)
Kan du sjunga: Nej, bara i duschen
Mer värt än guld: Jag
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Så himla många, men Typ Usa
Ska bli skoj: Att ta studenten om typ 1 år och 40 dar eller nåt
Ska inte bli skoj: Att jag vet inte
Sparar till: Grekland och Gbg i sommar
Väntar på: Sommaren
Pålägg som gäller: Leverpastej eller ost
Dagens dryck: Kaffe och Te

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0