Måndag

måndag igen och tiden går så väldigt fort måste jag få be att tala om mina "kära" läsare, Kom hem från skolan för någon timme sedan, fick sluta tidigare från idrotten eftersom vi gick vandringen idag så fort (A) Skolan var i alla fall helt okej annars också, inga konstigheter, hade tre timmars håltimma som vanligt så jag och sara satte oss på Öw med en stor sallad, sedan efterosm vi inte hade så mycket för oss åkte vi in mot stan och kollade bussbiljetterna till Gbg och lite sånt, sen mötte vi upp dem andra tjejerna och tog oss till hellasgården för att ha vandringen som bara tog 30, 40 minuter^^ Sen åkte jag och sara hem och nu är jag då hemma ;D ska snart göra lite käk till mig och mamma, sedan ska jag ut och promenara och bara ta det lugnt eftersom vi inte har någe plugg denna vecka som jag vet än i alla fall :) Men men, skriver sen!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0