Måndag

Okej, en av anledningarna till att jag inte skriver så ofta är för att blogg.se suger röv ibland, och allt man skrivit plötsligt försvinner, när man liksom verkligen vart på humör och skrivit massa saker.. Nu vet ni det i alla fall!

Jag skrev i alla fall på ett ungefär att min måndag har vart bra, eftersom den har vart rätt chill med roliga lektioner och ingen stress, vi hade historia vilket jag älskar (A) och kom vilket är ett lätt ämne.. Innan hade vi en jätte lång rast så jag och sara gick inte på idortten som var på morgonen, istället så sov jag några timmar längre och mötte sedan upp sara och åt på kina, gott och fettigt, ja! Vart ska detta leda? Sedan mötte jag och sara upp dem andra tjejerna och vi gick till skolan dåra.. Vi fick sluta lite tidigare från kom lektionen så kom hem redan för någon timme sedan.. Har lyssnat på endel musik och ska väl precis börja plugga.. mamma hade köpt pizza men jag är inte ett dugg hungrig än så får bli kaffe för mig bara, så käkar jag pizzan senare ikväll då jag också hade tänkt ta en promenad eller springa eftersom det är så härligt väder.. Gud vad mycket piggare man blir i fint väder har jag märkt, i alla fall jag :) Sen har vi pratat mer om gbg, eller att vi måste boka bussbiljetter imorn (ja vi ska åka buss, det blir billigare så för fem fattiga töser som vi) och lite sånt, längtar jätte mycket, ska bli extra kul eftersom det är med tjejerna från klassen eftersom vi inte umgås så mycket på fritiden :) Nej nu ska jag jonia min mumma innan hon ska hämta lillsyrran på fotbollen med lite kaffe, hejhej!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0