Lördag

Och solen skiner än idag, dock inte lika mycket, men den finns i alla fall där, så man behöver inte oroa sig för vad man har på sig, räcker nog med bara någon tunn långtröja.. Ska in till stan idag en stund, får se hur länge man blir där, ska bara inhandla tre saker så det går rätt fort, vet exakt vad jag ska ha och så.. Efter det ska jag åka till pappa och fixa mig sen kommer tjejerna förbi och vi kilar tillsammans över till Hanna eftersom hon bara bor nåra hus längre bort :) Där ska det bli trevligt, Hanna har fyllt 18 år och hon ska bjuda på mat osv.. Vet inte om vi drar ut senare eftersom inte alla är 18, men förhoppningsvis hittar vi något annat så att alla kan hänga på :) Nej nu ska jag dricka upp mitt te och min frukt, sen bär det av till stan, hej hej så länge!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0