liv, livet, lever, leva, levde

Hemma idag pågrund av att jag har huvudvärk och låg feber, beror på landbytet skulle jag tro, brukar bli lite skakis när jag kommer hem från andra länder, illamående och sånt, men nu är det som sagt bara lite huvudvärk, inget farligt egentligen, men tyckte jag kunde vara hemma eftersom det var ok för mamma ändå + att vi bara skulle se på film på en lektion och på den andra var det redovsning, men vi har redovisningn imorn (jag & fia) så därför skippade vi den.. Har istället pluggat lite, eller skrivit klart redovisningen, ätit, tagit det lugnt, vart ute och gått i det underbara vårvädret.. Så nu hade jag tänkt städa mitt rum eftersom det är i en jävla röra bara sedan sätta på lite skön lugn musik och göra lite joggaövningar, tro det eller ej, men gud så skönt, nästan som mentalträning (som vi har i skolan) fast skönare, man blir så lugn :D haha!

Jag har föresten bestämt mig för att bara skriva när jag har något roligt att berätta, inte för att det här var roligt men ändå, eller föresten, jag skriver när jag får lust vara sig det är rolig, trevligt, bra eller så, ah det blir bra det!
 Nu till mitt härligt stökiga rum, om jag hade vågat kunde jag tagit en bild, men jag vågar seriöst inte, det ser liksom inte ut som ett sovrum, mer som en, det finns inte ord :) hej!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0