jeansjacka?

Jag har tänkt lite på det där med vår och sommarjacka på sistånde, ska man köpa en jacka man kan ha bådedera eller ska man köpa två? Tvåblir nog bra föresten, eller tre kanske.. äh många vill jag ha (A) Sen det där med jeansjacka, är det verkligen snyggt, för jag funtar faktikst på det, asså ingen ful jävel, utan om man hittar någon snygg som verkligen sitter bra och passar och så, då skulle det vara riktigt snyggt tror jag :)! Det ser likosm lite ledigt ut men ändå fint, aja slut med blarr, jag ska fundera på det lite till, annars blir väl både en jeansjacka och någon mer neotral :) Det här fick nog bli mitt sista inlägg för denna kväller, för nu känner jag mig faktikst lite trött.. Ska väl krypa ner i sängen och se någon bra film nu hade jag tänkt :) puss

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0