hallu

Nu är jag hemma hos mamma och lyssnar på lite musik och pluggar lite till ett gamalt prov som jag måste göra om :( Det är inte omprov fören om 1,5 vecka, men vill vekligen klara det så därför kan det vara bra att börja redan nu eftersom det är ganska stort, tur att vi inte har nåt annat i veckan i alla fall :) ska snart käka lite och sedan ska jag iväg och simma sen får jag se vad jag mer gör ikväll, antingen försöka lägga mig tidigt eller inte ;P Vet inte om jag ska gå imorn till skolan eller ej, måste kolla med dem andra tjejerna, för vi ska nämligen bara ha massa tråk och onödiga saker på lektionerna^^ Får väl be mamma sjukanmäla mig (A) Nej men ibland orkar man bara inte! Nej nu ska jag och mamma gör något att äta, hejhej!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0