GBG

Pratar just nu med Jennifer, vi planerar för våran resa till GBG i sommar, eller i början av sommaren, mellan den 5-8/6.. Kommer alltså hem två dar innan skolavslutningen.. Vi har någon slags temavecka den veckan så därför åker vi eftersom vi ändå inte har några lektioner mer än idrott.. Men hur som helst ska det bli sjukt kul, längtar jävligt mycket just nu när vi pratar om det. Det ända problemet är att jag måste ha pengar till det.. Men det är inte så farliga pengar, 3000 hade jag tänkt lägga undan till det, så det är väl bara att jobba som jag tänkt.. Men eftersom våran avtal på jobbet nu har ändrats och eftersom jag skrev på det igår så kommer jag tjäna mer än väntat vilket är bra.. Måste ju lägga undan pengar för grekland med dem andra tjejerna också.. Men det löser sig nog, det är ju ett tag kvar :) Sen ska väl mamma och pappa bidra lite också hade jag tänkt ;D nej men usch så mycket jag längtar till båda nu. Mest av allt till sommaren! Nej nu ska jag plugga vidare, är föresten ledig idag, så idag blev det plugg, ska snart iväg och träna och sedan ta det lugnt :) hej hej!

image512image513


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0