G som i godnatt!

Nu är det dags för mig att krypa till kojs känner jag, är rätt trött och sliten så ska bli skönt att sova lite, har klockan ställd på halv sex, sp blir inte så många timmars sömn, men dte får jag skylla mig själv för.. är i alla fall i säng tidigare än vanligt.. Imorn väntar i alla fall skola mellan 8.00-13.30, sedan ska jag ha ett samtal med min svenska lärare om hur jag ligger till i senskan och lite om mitt prov jag ska göra, så jag vet hgur jag ska öva och så, eftersom jag alltid lyckas öva in fel.. Det tar väl högst en timma, efter det bär det av till pappa, ska hämta min packning och sedan tar jag ut moppen för första gången i år, (jag vet moppe, haha men dte är så jävla smart när man vill ta sig någonstans snabbt när man inte har bil) Så ska jag ta den till mamma, käka där och sedan iväg och simma, sen bara hem igen och slappa :D Så ligger min torsdag till, sedan är det Fredag och då får jag se vad som väntar, ska bla simma under dagen då :) Sen på lördag ska Hanna ha 18års middag :D hurra hurra! Men hare så gött alla, pusss!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0