FREDAG

F
redag är det nu och jag är glad, men jag vet inte vad som händer ikväll.. Mor min ska iväg med sisn syrra, dem ska typ ut och dansa, festa som dem kallar det.. Så jag blir ensam under kvällen och antagligen halva natten.. men då är den stora frågan, ska jag ge mig iväg? eller ska jag ta hit någon och mysa? eller ska jag ta hit fler och ha det gott? jag har inte bestämt mig än och det är inte så många hemma i helgen, mina flickor är ju i gbg och dem andra vet jag inte om dem kan.. Så sandra får helt enekelt se hur hon gör.. Nu är det i alla fall tillbaka till lite lätt pluggande sedan vila! :D

image522
bjuder på en fin bild på mig :) (A)


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0