visste väl det..

Hej hej, har precis ätit en god middag med familjen, så ska nu spela ett spel jag hittade på internet som tro det eller ej var jätte skoj att pela haha! Juste, nu somnade jag ändå till filmjäveln jag och min syrra såg, hon sa att hon försökt väcka mig men att det tydligen inte hade gått så bra, men vadå jag låg ju så skönt i min fina säng (A) hoppas jagbara kan somna ikväll då, annars kommer jag lacka.. Men ska försäka lägga mig direkt efter desperate houswives, så blir det nog perfekt. Skönt att vi inte ha idrott imorn utan mental träning, för hade aldrig orkat träna eller ens röra mig imorn, klockan 8 på morgonen, nej usch.. Men men, skriver mer sen!

Puss/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0