tudeluuu

tjenanixen :) nu har mor min beställt allt, känns bra toppen med lite nya tröjer som inte finns i affären liksom :)
Jag och sabina upptäckte att vi hade beställt samma tunika, fast hon hade beställt en grå & jag en mönstrig..
Det blir nog bra det.. har pratat med camilla om vad vi ska käka imorn, blir pommes med nåt, får se vad vi har till det.. Sen så ska jag ju få sällskap med sabina från mässan till camilla imorn eftersom hon också ska till camilla :)
Ska se o jag orkar ladda ner lite bra musik på mp3 som jag kan ta med till ungen ;P eller om jag ska låta alla andra sköta det eftersom jag har min musiksmak (A)
Just fan pratade med sabina om vad jag sa ha på mej imorn på kvällen, ja vad fan ska jag ha, precis som jag skrv i förra vet jag inte om det blir shorts, jeans eller klänning, kommer va tvungen att ta med en hel bag till mässan för att vara säker på att jag har mycket att välja på ;)
Just fan jag har nog kommit på vad det är som gör att jag inte kan sova så bra längre och har svårt att sova, KAFFET såklart & teet, visst kaffe dricker jag kanske tre koppar om dagen och inte på kvällen, men dte kanske håller i sig? men teet dricker jag kanske 5 koppar om dan + två på kvällen, och tydligen kan man bli pigg av det :O
Men det konstiga är att jag inte kan sova om jag inte dricker te heller, för då tänker jag att jag inte gjort det och måste göra mig en kopp, helt psyko, men sant! som nu liksom, jag sitter och dricker te och ska lägga mig nu..

Som sagt, nu ska jag ta mig till sängs, fast ska nog se en film (som vanligt efterosm jag börjar halv 3 imorn) med en kopp med te i hande och lite c-vitamin..

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Det e skitsvårt att sova om man dricker kaffe asså, förut drack jag typ minst 8 koppar om dagen.. nu har jag lyckats trappa ner till 5 kanske och det känns mycket bättre. men det e för sjutton omöjligt att lägga av! Det går bara inte..
Fin tröja du skulle köpa förresten gumman, kommer passa dig alldeles super! Natti!

2007-10-18 @ 23:08:44
Postat av: sabajna

Hahaha sandra du är rolig du!! Du klagar på att du inte kan sova och så skriver du att du ska äta c-vitamin innan du somnar?? Det blir man ju pigg av, hihihi. Och ja koffeinet du får av kaffe håller i sig väldigt länge. så om du dricker det kanske vid 5 så finns det nog kvar lite =)

2007-10-19 @ 11:02:43
URL: http://schlajnan.blogg.se
Postat av: saNdra

Ni är äna smarta ungar ni (A) 8-|

2007-10-19 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0