svårt att sova..

God morgon! Usch, känns som att jag inte sovit en blund i natten, fast det har jag väl, eller iaf 7 timmar, men jag låg och vred mig hur länge som helst, släckte för att sova vid 12 men somnade inte fören halv 4, förstår inte varför, låg och tänkte för mycket tror jag.. jag som aldrig brukar ha svårt för att sova, brukar somna direkt.. kanske har med att det håller på att bli vinter att göra, inte vet jag, jobbigt var det iaf, var överlycklig när jag vaknade i morse vid 11 och upptäckte att jag hade somnat tillslut, haha! Men men seg och lat som jag är blir det inte att simma idag heller :O utan jag ska ta en promenad med mor min istället, det ska bli skönt! sen ska jag möta fia i skanstull och gå till min praktikplats och fylla i lite papper sen vidare till Ö-valls för att äta en god lunch :) sen blire att ta sig till skolan för vi ska spela något spel som heter haha det minns jag inte nu (A) men med min lilla favorit olivia, fia såklart och några andra, hoppas det blir kul, men kommer säkert inte fatta mycket höhö..
Men men nu ska jag käka lite sen ut och gå med mamsen som sagt..

Hej hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Olivia.

Gumman, då var vi två om att inte kunna sova!
Läs på min blogg om du inte rdan har gjort det ^^
Puss på dig!

2007-10-18 @ 12:21:24
URL: http://EvilDoll.blogg.se
Postat av: Fiia

Jag kunde faktiskt sova:)
Men jag försökte hålla mig uppe för att se reprisen av Heroes klockan 1, för den missade man ju p.g.a matchen! :(
Ses snart gummsan(L)

2007-10-18 @ 13:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0