skolan

Hejhej, sitter i skolan och har webbdesign just nu, lite halv kul, vi började för ungefär en timmar sen men har än så länge knappt gjort något mer än att vi pratat om annat eftersom vi har jonatan våran coach på den här lektionen.. Idag försov jag mig lite men jag hann som tur var ändå till skolan, somnade vid 11, halv 12 igår så är riktigt nöjd och inte alls lika trött som igår och i måndas.. ikväll ska jag föresten simma ige med Lenore, ska bli skönt och kul att träffa henne, får se vad vi mer ska göra, kanske att vi ser någon film också efter och bara umgås eftersom båda börjar sent imorgon, vid 12, 1 tiden :) Men men nu ska jag börja jobba lite, slutar kl 16.00, hörs senare!

Kram/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0