"ska sova middag när jag kommer hem"

Nu kom jag ganska nyligen hem, min buss jag brukar ta gick inte på ett jävla tag så jag betsämde mig för att va snäll mot pappa och hämta amanda på fritis så inte han behövde det eller så hon inte behövde gå hem ensam.. varför jag kunde hämta henne var för att jag tog en annan buss som stannar nära hennes skola, men som man måste gå en lite bit från sen för att komma hem.. Amanda var lika glad som vanligt när jag hämtade henne, och alla hennes kompisar är som vanligt jätte frågvisa :P sen tog vi oss hem och var hemma på 15 minuter (vilket annars tar för mig 8 minuter och för amanda 25 minuter, men det är inte så konstigt, kommer ihåg när jag gick i trean och tyckte det var jätte långt till skolan och gick 25, 30 minuter innan, fast det nu bara tar max 10 haha, men det var väl antagligen för att benen var så korta och att man stannade så fort man såg en mask på marken ;D) Men nu är vi iaf hemma, och amanda hade tydligen tappat sitt örhänge som hon tog för någon vecka sen, fattar inte hur hon lyckas, haha så jag satt nyligen in ett nytt i hennes öra, men det gick bra faktikst, trodde nästan att det inte skulle gå eftersom det var så nytt och så.. men det gick som sagt, utan något skrik, duktig flicka! :P

Men alltså gud jag måste föresten verkligen skärpa mig, jag måste börja lägga mig tidigare, och då menar jag inte 11, 12 utan jag menar 10, för jag är så fruktansvärt trött varje jävla dag, jag somnar seriöst på bussen till skolan, på tåget till skolan, i skolan, påväg hem från skolan och när jag kommer hem från skolan, jag förstår inte varför jag inte bara inser att jag måste det, haha.. för jag kommer sluta som någon jävla stressad dåre som kommer dö en tidig och väldigt jobbig död om jag fortsätter såhär.. Det sista jag sa till Sara var liksom "ska sova middag när jag kommer hem" och hon lika så, det är helt sjukt alltså, för egentligen vill jag ju inte göra det heller för då kommer jag få svårt att somna inatt och då är vi tillbaka på ruta ett igen.. Nä skärpning Sandra, måste fan lägga mig tidigt idag, iaf halv 11 skulle göra nytta.. men men nu ska jag se någon film med lillasyrran och vila lite (inte sova, bara vila) sen får jag se vad jag mer hittar på idag, är rätt trött, haha kolla där kom det igen, alltså SKÄRPNING! Jaja, skriver mer senare tror jag..

Kram/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0