pajärgott

Hejhej.. va ska jag göra idag/ikväll, bara ta det lugnt tror jag? ska till pappa om ett tag så blir väl att bara kolla på någon film och ta de chill, fett skönt iofs, är som jag sa förut ändå jätte trött från fredan och lördan.. men sen ska jag också skriva lite på min träningsdagbok också, som ska vara inne på onsdagkvällen, har faktikst tränat så mkt jag orkat och hunnit, har faktikst vart sjuk ett tag..  men men, lite har jag rört på mig iaf :) tror, eller inte tror, jag ska simma imorgon, för jag slutar ändå så tidigt redan kl 11, så det ska bli skönt.. Men men nu ska jag äta upp min paj som jag sitter och äter höhö, sen packa för att bege mig till far min :)

skriver senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0