Nudu!

Nudu ska jag gå och lägga mig och jag menar det verkligen, höhö, har precis sätt på desperate houswives och de var lika roligt och bra som vanligt :) ska bara borsta tänderna och byta om lite, sen ska jag direkt krypa ner i min säng, jag ska inte ens ta med min dator till sängen, utan jag ska läsa ur en bok jag lånade av min syrra idag, den verkar jätte spännande och bra och det sa hon också att den var, den heter "Våld, en historia om kärlek" skriven av Joyce Carol Oates..  Den handlar om en kvinna som blir våldtagen påväg hem och hur hennes dotter på 12 år, såg det hela, sen hur man får följa det, väldigt hemsk men spännande.. men men, nu ska jag som sagt stänga av fanskapet och göra mig klar för natten ;) ha en underbar fortsatt kväll så skriver jag igen imorn! :)


Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0