Morgondagen!

Nu har jag pratat med någon tant från hittegodset, och hon sa att jag ringde för tidigt för att det skulle ha kommit in något busskort till dem.. hm okej, skulle ringa igen imorn efter kl 14.00.. Hoppas Hoppas Hoppas!
Men men sen har jag också pratat med min sötnows Camilla :) blir krök och dans hos henne imorgon kväll :)
Blir vi tjejer och grabbsen antar jag.. ska bli kul och mysigt, har inte haft en bra helg på länge känner jag..
Men jag undrar vad jag ska ha på mig imorgon? Klänning, Shorts, byxor? svårt det där, jag tror iaf vi ska vara inne hela tiden hos henne, så frysa är nog inget problem, men ändå, vad tycker ni? Om jag får för Elli ska jag låna hennes klänning, gillar den jäääätte mycket, men har aldrig lånat den förut, ska nog lägga in en bild på den här tror jag så ska ni får se hur den ser ut, tror den är köpt på Indiska för en ganska billig slant :)


image4

super fin, eller hur, föresten så är det camilla som har den på sig här, söt va? :D

men nu ska jag hjälpa mamsen med maten och sedan äta! (föresten, idag har jag damsugit HELA huset wie)
Ses senare!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hola senorita!
jag visste inte att du ahde en blogg... KUL!
det är klart att jag är söt;)
förresten så tycker jag att du ska ha jeans eller klänning...

2007-10-18 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0