Men smart sandra

Alltså nu är jag arg, riktigt jväla arg och jag förstår nästan inte själv hur jag ens kan skriva ett jävla inlägg, men jag känner att jag måste. Jag har tappat mitt busskort :O alltså fan sånt händer aldrig mig, utan sånt händer emelie.. Inte mig, jag är säker på att jag tappade det på bussen påväg till pendeln, jag är 99% säker, grrrrrr!
Och inte bara det, jag har mitt matkort till skolan i och mitt moppeförarbevis haha (A) ..
Jag gick iaf till tanten i luckan vid pendeln och hon hjälpte mig att ringa till bussarna och hittegodeset, men icke sa nicke, någon jävla bögjävel har tagit det, aaaaaahhhhh! Men sen sa hon att det är faktikst väldigt ofta personer hittar busskort och lämnar in, men att dem kanske inte hunnit göra det, så jag fick numret & ska ringa hittegodsen senare ikväll, så hoppas jag att jag får tillbaka det, annars måste jag köpa ett nytt för typ 1500 vilket kommer räck i ungefär två månader för sen blir det nyår & det går ju ut då, helt onödigt, + att jag måste köpa ett nytt matkort för 200 kr och förarbeviset vet jag inte hur mycket, inte för att jag åker så ofta + att det blir ju snart för kallt och i vår ska jag ändå sälja jävelskapet! sen skiter jag fullständigt i det jävla förarbeviset när jag åker, eller typ iaf ;P
Men men, nu ska jag ta mig en STOR fet jävla kopp med kaffe och sätt mig och njta och sura höhö!

Ses, håll TUMMARNA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0