Lyckad!

Nu ska jag ta dagen från sin första början (nästan) Jag & sara åkte till Fia med ett glatt humör, vi kom dit och emilia och fia var bara där just då, dem höll på att städa och fixa lite, sen kom micke och fias mamma och lämna den goda maten som vi sedan började värma upp och lägga upp fint på fat, vi lyssnade på musik och snacka, sen kom emelie och jennifer och då började vi käka direkt eftersom alla var så hungriga och sugna på den goda maten :D Vi satt och åt och snacka ett bra tag, drack lite, vart vin och några groggar för alla.. sedan satt vi kvar ett tag och alla var jätte mätta, vi betsämde oss sedan för att spela ölspelet fast utan öl utan med vår egna dricka + att vi hitta på lite egna regler, det var skit kul, alla skratta och var glada, riktigt kul var det, synd att man blir så full nästan direkt bara (A) men men.. sedan så blev det till chokladfondyr, apgott, finns fan inge godare, vi hade en massa choklad och vindruvor, banan, godis m.m, muuuums :D så satt vi med det ett bra tag och njöt och spelade.. sedan var det för fyra av oss att bara börja sminka oss eftersom vi skulle vidare på halloween fest hos amelie, jag skulle va katt, och det gick väl sådär det haha :) sedan vi 11 tiden var det bara att ge sig av till t-banan mot östermalmstorg och sen att gå en bit.. där var det jätte kul :D speciellt för mig som kände dem flesta, träffade både mina tjejer och killar det var kul, nästan alla var utklädda, såg lite larvigt ut men vafan :D var där från ungefär halv 12 till 2, sedan drog jag och lenore vidare och träffade dem andra killarna som hade vart på krogen, vi försökte komma in men det gick inte så bra, undrar om det kan ha berott på våran snygga sminkning hahaha :D men men, vi gick till M;et istället och några käkade lite och så, sen blev det att röra på sig igen, så vi gick runt ett tag ute, men sen skulle lenore och killarna hem och åt andra hållet så jag fick ta ett snabbt farväl i t-centralen och gå till t-banan mot fias håll.. Väl hemma hos fia ungefär 4 somnade jag direkt, jätte skönt! kl halv 12 ringde min mobil så då vaknade fia, jag & emilia, låg kvar ett tag sen gick vi upp, åt lite från gårdagens mat och lite godis, prata om gårdagen osv, sen åkte jag hem vid halv 2 tiden, och nu sitter jag här seg som fan men annars mår jag bra haha :) men men nu ska jag göra lite nytta sen ska jag ut och gå en låååångpromenad med lina :) (behöver prata lite med en ungen) höhö!

(Föresten så lägger jag nog ut lite bilder också, men det får bli senare eftersom jag inte hade med min egen kamera :( så emilia och emelie ska skicka till mej sen :P)

Kram! S


Kommentarer
Postat av: lenore

tack själv för en as härlig & mysig kväll :D

2007-10-28 @ 22:40:57
Postat av: Fiia

Precis, tack själv Sandra. Hade jättetrevligt!:)
Får göra om det på onsdag:D Love you

2007-10-28 @ 23:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0