Im back!

Okej, nu har jag försökt ringa till den där hittegods saken, men tror du jag får något svar? nej nej! utan jag får sitta och vänta och vänta och vänta, plötsligt hör man någon röst och tänker "äntligen" men nej då säger en röst "vi är så tacksamma att du kan vänta" men vadå tacksamma, alltså gaaaah, jag vill prata med någon jävel som vet vart mitt kära busskort är, fan inte sitta och vänta.. Ska väl testa att ringa igen strax, fan palla.
Alltså snart dör jag, haha, sabina sa att jag iofs kan köpa två månadskort innan nyår istället att det var billigare, ska kolla sl snart och se om dte är sant, isåfall får jag väl göra det kanske, men det vill jag inte, FÖR JAG SKA HITTA DET GRRRRR, om det är någon jävle som tatt det ska jag döda jäveln, GIVE MEEEEEEE! bajs :(

Ja Ja, nu ska jag härma min älskling Olivia lite med att sätta in lite mysiga bilder på mitt kaffe jag drack nyss :D

image3

Kommentarer
Postat av: Olivia.

Söötnos, härmar mig :)
Hoppas ditt kaffe var lika gott som mitt ^^
Jag kan säga att du missade inget genom att inte komma på cash flowet, hahaha ...
Kan berätta mer sen, I can call ypu later

2007-10-18 @ 17:50:32
URL: http://EvilDoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0