illa

Jag mår illa, jag tror jag aldrig har mått så sämst som nu, hahah, brukar seriöst aldrig må dåligt efter en härlig och vild utekväll men det gör jag just nu, ussssssssssch! Jo men kvällen såg ut såhär, jag, lenore och hanna gled in till stan på bio, vi såg Mr Woodcock, den var jätte rolig, älskar Seann William Scott, han är så jävla snygg, sexig och rolig, haha :D men men, innan filmen åt vi mat och köpte lite godis, efter filmen blev vi hämtade av mor min, jag och lenore åkte hem till mig, sen åkte hon hem till sig för att hämta drickan, hon kom tillbaka och vi fixade oss eftersom att vi skulle hem till adam som hade lite fest :D vi mötte upp lina och åkte dit, vid halv 12 tiden kom vi till adam och mötte även upp miriam 30 minuter senare som också joinade oss hela kvällen och natten :) det var nice hos adam, hade jätte kul faktikst! men men, nu är jag iaf hemma, blev att vi sov hos mirre efterosm hon bor så nära, ska sova lite nu, skriver senare!

image62
min gud!


Glad Halloween :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0