Hasta la pasta BABY!

Okej, godmorgon folket :) uppe en lagom tid tycker jag, eller vaknade för kanske en timme sen eftersom lilla emelie ringde mig och frågade om jag kunde skriva ut en ny biljett till henne som man måste ha till den jävla mässan vi ska till idag.. men jag sa att det var försent för dem har stängt ner den sidan, så hon va tvungen att åka hem och hämta sin haha! men men, nu har jag iaf gjort min lilla frukost, bestående av kaffe, te, c-vitamin och mackor :) mums mums!
klockan 14.00 ska jag få skjuss av mor min till mässan, eftersom mitt fucking busskort är borta fortfarande :(
sen får jag leva på rämsa tills jag köpt ett nytt eller fått det tillbaka vilket JAG SKA FÅ! :) hihi..
Men på mässan tänker iaf jag och säker alla andra skita i varför vi är där, utan plocka på oss lite godis, höhö och pennor såklart ;D eftersom man alltid får det där :)
Juste jag ska få låna min gullrumpas ellis klänning tonight :) iofs så kanske jag inte tar den men det är iaf ett starkt förslag tycker jag.. Men men, nu ska jag äta klart min frukost och sedan ta en lååååång dusch :)


Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0