haha

Hejhej, hemma nu, vart i skolan i ungefär en timme, hade bara en lektion, den gick bra, det var en tjej på besök från .SE, fick lära oss en massa om hur man gör en tidning osv, eftersom vi hade mediakunskapslektion :) men lektionen gick iaf undan, fick lyssna på henne ett tag sen fick vi göra egna uppgifter om hur man skulle lägga upp en tidning, det var kul, våran var sämst iofs haha, men whataaaaheeeelll ;D Sen gick jag och Sara till Ö-valls och köpte oss en varsin sallad, var inge folk där så vi stannade där och åt istället för att ta hem, riktigt mysigt, sen tog vi tunnelbanan och tåget hem, på tåget hände det en lite incident hahaha, Sara lilla petade sig själv i ögat, förstår faktikst inte hur hon lyckas, och det bara rann och rann tårar hella tiden, och det var nog bara halva tåget som såg.. Men men, nu tror jag hon mår bra :P Sen åkte iaf jag vidare hem till min mamma, ska städa lite sen skriva på min träningsrapport innan hon kommer hem, sen ska jag åka till pappa, för att jag sen ska möta upp Sara igen eftersom vi ska på teater med klassen, kl 19.00, fattar inte varför men vi måste det annars får vi tydligen 2 timmars frånvaro, vilket man helst inte vill ha.. Men men nu ska jag skriva min rapport, åter kommer senare!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0