Godmorgon :)

Godmorgon! Vaknade för ungefär en timme sen, med att jag hörde hur någon larmade vårt jävla hus, haha, och går man ut så börjar dte ju pipa eftersom det sitter någon sak utanför min dörr, så jag bestämde mig för att ligga kvar ett tag i sängen, men sen vart jag så rastlös och kunde inte somna om så jag gick upp, det började självklart att låta så var tvungen att springa ner och stänga av det, sen ringde dem från sercuritas, men jag behövde bara säga vår kod så vart det klart ;) Så nu sitter jag iaf här i köket med datan och med lite frukost, mackor och te mums :) Ska kanske in till stan med Sara och Fia sen, men dem ska åka rätt snart så får se om jag åker med dem eller om jag åker in lite senare.. För måste göra klart min idrottsrapport och gör mig i ordning.. men men nu ska jag iaf äta klart min frukost :)



Kram! S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0