godmorgon!

Har tyvärr ingen aning om hur det kunde bli såhär sent, men jag vaknade för 30 min sen, hehe!
Jag som bara tog en chill kväll igår hemma hos lenore och kom hem vid ungefär två, fattar inte riktigt.
Måste vart att jag va tött från fredasnatten höhö.. jaja!
Nu sitter jag och dricker lite te och äter lite mackor, ska snart träffa lina så ska vi ta en promenad och prata
en massa skit :) ska bli skönt med en promenad så man vaknar till..
Men gårdagen såg iaf ut såhär; vaknade kl halv 12 hos camilla, vi pratade lite om gårdagen och om en viss
jävel som kom mitt i natten & störde oss höhö (A) och om annat såklart, sen tog jag & sabina bussen hem
och skilldes vid tåget, sen kom jag hem, vilade lite, satta mig vid datan, var ute med mamma och gick, sen
var jag inne igen , duschade, åkte och åt med mamma & amanda, sen körde mamma hem mig till lenore
och där såg vi på två filmer, "hipp hipp hora" haha, suger men killen är föööör snygg, så vi va tvungna :)
sen såg vi någon annan som jag inte minns vad den hette, men bra va den! sen körde lenore hem mej
en bit sen tog jag nattbussen resten av vägen.. det var det!
Men men, nu ska jag ta en dusch och äta klart så jag kan möta lina snart!


Ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0