Godmorgon

Nu är jag upp, blev att sova lite längre ändå, men vafan när man ändå inte ska till skolan eller har någon jobbig läxa att göra, varför då gå upp kl åtta? nej det blev så att jag ställde min kl på halv 12 & gick upp nu!
Självklart ska jag göra lite nytta idag iaf, nu sitter jag och dricker mitt kaffe och lite c-vitamin + mackor såklart..
Blir sedan att göra mig lite iordning och sedan städa hela mitt rum, kommer ta ett jäääävla tag, sen lovade jag mor min att damsuga hela huset, får se om det blir av (A) skulle få en slant sa hon höhö!
Annars blir det att jag åker och simmar senare idag om jag inte gör det på fredag innan mässan..


hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0