godkväll!

hejhej! okej nu är klockan snart 12, ligger med datan i sängen och myser, har precis sätt en film, "sthlm boggie" hette den, ganska bra men ändå rätt konstig, får väl en 6 av 10 :) tänkte snart gå och göra mig klar, så jag kan lägga mig inte allt för sent.. ska upp kl 6 imorn bitti, tidig vecka äre som gäller nu.. skönt på sätt och vis men ändå jävligt segt och jobbigt men men.. pratade föresten nyss med fia, blir typ tjejmiddag hos henne nästa lördag :D det ska också bli supermys, vi ska käka thai från hennes pappas resturang sen en massa annat gott och orkar vi efter drar vi väl ut .. men men, nu ska jag ta mig till badrummet!


godnatt folket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0