:D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! WIIIIE, jag har fått tillbaka mitt busskort, ja tillochmed allt annat som låg med busskortet också :D fyfan va härligt, visste väl det, tihihi :) men det var lite jobbigt också, för jag var tvungen att åka ända till tumba + lite till när jag skulle hämta det, men som tur var möte rara sara upp mig eftersom hon bor där. så fick jag sällskap av henne dit, men när vi väl var där fick vi vänta nästan en timme på tanten som hade det, jävligt jobbigt, men men, det gick bra.. sen tog vi två olika bussar hem och den jag tog tog för fan 40 minuter att åka, men jag sov typ hela vägen så det gick rätt fort ändå.. idag har jag också simmat, duktig.. ska simma igen på onsdag eller torsdag med lenore :) eftersom båda vi ska lämna in våra idrottsdagböcker på fredag.. Juste idag när jag kom till skolan, fem minuter försent trodde jag att jag skulle få stå ute och vänta i 30 min eftersom vi hade turism med henrik, men nej, dörren stodd öppen och vi hade jonatan, det visade sig att vi skulle ha någon jävla temadag, tema miljö haha, så först fick vi se en riktigt dålig film om miljö, fattade inget så jag sov istället som alla andra.. sen fick vi göra några larviga lekar då vi var i grupper :P men men, det var en kort men ändå rätt seg dag det.. men men nu ska jag käka!

skriver sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0