äntligen.

somnade som vanligt, gör alltid det såhär tidigt på kvällen eller eftermiddan efters skolan när jag börjar åtta bara för att jag är så sjukt trött.. skönt på sätt och vis men nu kanske jag får svårt att somna senare ikväll, men men.. Juste jag kom på något jätte kul som händer idag :D Första  avsnittet av prison break kommer idag kl 22.00! fan det har nästan gått ett halvår sen sist, eller det kanske det har tillochmed? om inte mer.. gud vad jag har saknat det! men men, nu ska jag röja upp lite i mitt rum så att städerskan kan damsuga här imorn och så, + att jag ska göra mig lite te för att sen se klart filmen jag kollar på och sen slå mig ner i soffan för att se PRISON BREAK :D
 
skriver senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0