älskar er

Kollade in min snuttgumma sabinas blogg "http//schlajnan.blogg.se" och såg att hon skrivit om sin praktikplats, jag ska nämligen också praktisera V.45-47 fast inte i samma affär som henne, utan i BR leksaker, som fia sa "Det passar dig så jävla bra" haha (A) men det ska bli riktigt kul faktikst, älskar barn och & sånt :)
Hoppas det kommer bli kul, min hanledare verkar iaf snäll och trevlig, jaja, det går säkert bra!

Sen såg jag en till sak i sabinas blogg, en bild från oss i nian, från balen, jätte söt tycker jag, så mpste även ta den idén och sätta in i min lilla blogg :D (här är en annan bild från balen dåra, med vår underbara lärare också ;D)

älskar er

Kommentarer
Postat av: Fiia

Sötare brudar får man ju leta efter;)

2007-10-17 @ 12:46:10
Postat av: sabajna

Hahaha du var ju tvungen att ta den sexigaste bilden på mig?? :P

2007-10-17 @ 17:35:19
URL: http://schlajnan.blogg.se
Postat av: saNdra

men jag hittade ingen annan bild från balen, tror jag har alla hos pappa (A)

2007-10-17 @ 18:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0