:)

Hemma hos sara nu, vart en lång dag.. först åkte jag in till stan efter att jag fixat mig, möta upp sara, fia och sabina, vi gick runt en stund och kollade lite, jag hittade en jätte fin klänning på Gina som jag köpte direkt, den var rödrosa, svårt att förklara färgen men riktigt snygg, man kan även ta av axelbanden om man känner för det ;) kostade 199 kr bara så det var ingen big deal! sen gick jag och sara till donken för att köpa oss en dricka och en paj var, satta där en stund och snacka sen åkte vi för att fixa dricka.. nu sitter vi hemma hos sara och dricker lite, mums, jätte gott att bland med ICAS smultrondricka :) Vi ska väl fixa oss snart, så får vi se om vi går ut eller ej, annars blir det väl att bara vara hemma och ta det lugnt, eftersom vi ska på tjejmiddag imorn + halloween fest :D ska bli riktigt kul! men men nu ska jag göra sara sällskap, skriver senare eller imorn!


Sara & jag för ca 1 år sen ;O

Kram! S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0