viktorias hjärta

Såg dokumentären viktorias hjärta och höll på att börja gråta, tycker det är så orättvist att det ska vara så, hon är liksom bara ett litet barn, helt sjukt när an tänker efter.. Jag tycker verkligen alla borde donera sina organ när man ändå dör, eller om man dör i en olycka utan att hjärtat tex förstörs. Jag vet att det kan kännas lite konstigt att ge bort sina organ, men jag menar, varför inte? du är ju ändå död och kan då istället ge ett liv till någon annan person som behöver det mer än din döda kropp. Självklart ska man göra som man vill coh jag tänker inte sitta och övertala någon men vissa borde kanske tänka efter iaf!

image150

"Just nu väntar sex barn på nya organ.

Viktoria, 8, är ett av dem."


Nu ska jag se prison break innan jag ska sova, godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Olivia.

Nej, jag missade ju att se det igår!
Hade velat sett programmet.
Jaa, sandra snart måste vi ses :D
Puss på dig.

2007-11-27 @ 13:11:12
URL: http://EvilDoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0