Vad kan man önska sig?

Vad ska jag egentligen önska mig i år? pengar är så tråkigt, eller det är ju guld att ha iofs, men jag vill gärna önska mig något annat än det också, men kommer inte på något mer än spice girls skiva, haha (A) aja det kommer väl med dagarna, men problemet är bara det att när man tex går i stan för att kolla vad man kanske vill ha så köper man det ändå själv tillslut eller iaf om man har pengar, men jag får väl göra så ändå .. Men men ska se klart heroes nu sedan krypa ner i sängen med en kortfilm så jag får sova iaf min åtta timmars sömn ;D

image91
Skivan jag önskar mig är blandade låtar från spice girls, haha, men erkänn, dem är BRA!

Löve!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Nee Sandra, neee... du skojjar?
Det där va gulligt när man va liten gumman.. men nu??

2007-11-14 @ 23:07:20
Postat av: saNdra

Jag "Skojar INTE"

2007-11-15 @ 08:47:43
URL: http://hastalapastasandra.blogg.se
Postat av: Camilla

Spice Girls ÄGER!!!

2007-11-15 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0