tisdag

Gjorde eng nationella idag, hoppas det gick bra även fast det inte kändes så, blev jätte stressad och hade ont i huvet, sovit för lite såklart, hade jätte svårt att sova igår (som vanligt) Men ska försöka lägga mig extra tidigt idag iaf! Men som sagt hoppas det gick bra, vet inte hur man gör om man inte klara ett av alla nationella, det händer väl inget då? Vill ju inte få IG igen, då ger jag nämligen upp! Men men nu är jag iaf hemma, skulle haft pmf idag men hade så lång håltimma så jag gick hem, tänkte att det är bättre att plugga lite än att sitta och bara vänta, + att jag har ont i huvet som sagt och är lite smått förkyld :/ Men annars mår jag prima faktikst, känns bra att jag jobbat ordentligt med läxor som inte ska vara inne fören en lång tid framåt och så. Satt föresten inne och kollade lite på "din sko's" hemsida och hittade tre jätte snygga skor, eller två st men en av dem är i olika färger, inte heller dyra och deras kvalité på vinterskor brukar ju duga.. Vad tycker ni? vilka var snyggast?


380 kr                        380 kr                        440 kr

Nu ska jag skriva det sista på min novell eftersom jag inte hann klart igår sedan göra lite frågor inom pmf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0