söndags kväll..

Har nästan precis kommit till pappa, skönt att sitta med datan i sitt rum ostört eftersom vi bara har en data hos mamma som är i hallen, men hos pappa har jag en egen bärbar i mitt rum :) men men, annars är det väl sådär att vara här, trivs nästan bättre hos mamma, eller det är svårt det där, har närmre till dem flesta kompisarna hos pappa och skönt att bo i en stor villa + att få träffa bror & äldre syster som bara bor här, men annars gillar jag mammas lägenhet, det är någon slags skön stämning där, gillar det väldigt mycket + att jag är en riktig mammagris (A) men men.. nu är det söndagkväll och hela lovet har redan sprungit iväg, det har verkligen gått fort, visst har jag väl hunnit med endel, men ändå inte, känner att jag sovit bort ganska mycket tid genom att ha sovit till 1, 2 några dagar, inte bra alls.. men annars har det vart lyckat, hade iofs velat åkt till k-holm och hälsat på mina sysslingar som jag inte alls ofta träffar även fast vi har jätte kul tillsammans, men det får bli på jullovet eller någon annan helg det  :) annars har jag väl gjort rätt mycket i veckan, filmkvällar, festat, umgåts, shoppat, bio, kalas m.m. :) Juste hade nästan glömt det, imorgon är det inte skola som gäller och inte veckan efter det heller, ja eller helt enkelt inte på tre hela veckor eftersom vi ska praktisera, ska bli super kul det tycker jag, hoppas bara inte min handledare är jätte sträng eller vad man säger och bara jag inte behöver göra jätte jobbiga och konstiga saker så blir jag nöjd, men Br-leksaker låter ju inte så trist så det ska nog funka tror jag! ska vara där klockan 10.00 imorgon men har ingen aning om när jag får gå hem, jag antar att vi ska betsämma tider och sånt idag och att det kanske blir lite lugnare och så, sen så skulle jag ju jätte gärna vilja ha jobb där i jul, så måste verkligen försöka smöra lite dem här veckorna så det blir lättare att få jobb eftersom jag vet att dem behöver hjälp i jul ;) men men jag tror att jag ska göra mig en kopp te nu som vanligt sedan sätta på en film här på datan, jag har inte riktigt bestämt mig än, antingen blir det en film som heter "Being Julia" som jag tror mamma fått av någon tidning, har aldrig sätt men som jag ändå vill pröva att se och kolla vad det är för film, den ska iaf utspela sig att vara på 30 talet.. eller favoritfilmen "Moulin Rouge" :D eller "sagan om konungens återkomst" haha, tycker faktikst den är jätte bra, emn eftersom jag ska lägga mig tidigt ikväll blir det nog någon av dem första :) skriver sen vilken jag såg!



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0