Söndag.

Nämen! haha, oj har glömt att skriva på ett tag (en dag) men har haft lite att göra så har inte hunnit/orkat ;) men men, Fredan hos Jossan vart iaf lyckad, alla mina tjejer kom till mig först förutom Lina, men iaf Elli, Camilla & Lenore :) vi fixade oss och snackade sedan drog vi, och som tur är bor Jossan bara 5, 10 min från mig när man går, så nära vara det, sedan kom också Lina dit vid 10 tiden och vi hade kul, drack, snacka, prata med nytt folk och dansa, sedan fick som tur grbbarna också komma för Jossan efter att vi tjatat lite (A) Det var Ivar, Tobbe, Hampus, Viktor, Snaiiiden och Milton som kom, jätte trevligt att träffa dem :D men men kvällen rullade på och det var kul som sagt, sedan blev dte att bege sig hem och vi skilldes åt utanför mig vid tre tiden, kom hem och somnade direkt i min sköna säng. På lördag morgonen vaknade jag vid halv ett tiden och då gjorde jag mi i ordning för att åka till Stan och Fia, väl hos Fia pratade vi en massa skit och sedan skulle Emilia klippa mig eftersom hon går frisörlinje och är riktigt duktig, så blev att jag klippte mig och jag tilloch med klippte LUGG :O kan sätta in en bild längre ner sne så får ni ser hur det blev ;) jag är iaf nöjd! sedan började vi med maten och åt, vi drack inget eftersom vi inte visste hur vi skulle göra senare, vilket var tur eftersom de blev att vi bara va hemma, jag skulle dragit till Charlies bor med tjejerna, men eftersom hälften banga och några skulle nån annansstans så sket det sig och vi kollade på film och mös hos Fia istället :) men det va skönt det med! Nu är jag iaf hemma och gör inte mkt, ska snart packa för att bege mig till mor min :) men men skriver senare!



Kram!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Skitsnyggt tycker jag;)

2007-11-11 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0