slut..

Jag är slut, verkligen helt slut efter min praktik dag, då kanske ni tror att jag har jobbat och slitit som fan hela dan, hm ja okej det har jag ju iofs, men jag har inte haft tråkigt, tvärtom, dte har vart så jväla kul och all personal där är astrevliga, jag får göra jätte roliga saker och jag är verkligen nöjd med platser jag valt :D det är nästan så att jag längtar till imorgon då jag ska dit igen höhö (A) jobbar föresten mellan 10.00-17.00 inte farligt alls och fick välja tiderna själv :) vill jag får jag komma på någon helg också och få ledigt en vardag osv, helt perfekt! men men som jag sa är jag jätte trött, så nu ska jag hämta mig lite glass, ramlösa, en film och lägga mig i min säng (A) men om ni skulle gå in på Br-leksaker i ringen så vet ni att det är jag som gjort "miniköket" för barn, bondgården, smink & smycke väggen m.m. :D ;)


image79
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0