sex and the city

Så nu är det äntligen helg igen och det kan man säga att jag är glad över, fast jag är otroligt trött och seg, sov inte så länge i natt, eller mellan typ 1.00 och halv 6, alltså inte mycket alls.. men men, blir så när man upptäcker att det är Sex and the City på tv, man kan liksom inte slita sig, även fast jag sätt varje avsnitt minst två gånger redan.. Men föresten va bra nu kom jag ju på en till greej jag ska önska mig i jul, Sex and the City boxen ;D För då kan man ju se dem när man vill istället för mitt i natten när man egentligen borde sova. Ja ja, varför jag gick upp halv 7 istället för halv 8, 8 var för att jag inte skulle till praktiken idag, utan istället till skolan för att skriva ett eng nationella prov ( eftersom jag fick ig i eng i ettan :/ ) Så har lite saker jag måste göra för att bli godkänd.. Men hur som helst så tror jag det gick bra, så håll tummarna för mig! Men nu ska jag ringa till min praktik och säga att jag inte kommer eftersom jag ändå inte kommer komma dit fören 1 + att jag är jätte trött och har lite små ont i huvet, hoppas det går över till ikväll om vi nu ska ut.. Men nu ska jag som sagt ringa dem sen joina mamma med lite fika :)

image123

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0