Saw och Ikea

Alltså usch och nej, vi såg Saw 3 igår, fan vad den var äcklog, trodde vi skulle dö av skräck haha, nej fyfan, aldrig mera den filmen (även fast vi ska se Saw 4 på bio) haha.. Jag fick övertala lenore att sova hos mej efter filmen hos elli, så jag skulle våga sova, så det gick väl bra.. men i morse kl halv 11 vaknade jag av att lenore skulle träna och mamma och linn till Ikea, och jag var tvungen att gå upp då eftersom jag inte ens nu vågar vara ensam, usch, hur ska jag klara mig i natt alldeles själv i mitt rum :O haha, stört men så är det! men men, har som sagt vart på Ikea hela dagen, ääälskar Ikea, haha, köpte lite saker, smörknivar till pappa, haha, en slags plastlåda till mej där jag kan ha mitt smink, ramar där jag ska sätta in lite kort i och galger som jag länge behövt till ändel kläder :) sen köpte även mamma en massa grejer, dynor till köksstolarna, lampa, ramar, krokar, massa köksredskap m.m :) men men, nu är jag ensam hemma med syster iaf, vi ska se på film, skriver senare ;D

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0