Så kan det gå när inte haspen är på..

Nyss ätit och kommit hem från praktik, skön att vara hemma, är jätte trött, sovit dåligt i natt, eller inte dåligt men kanske inte så länge vilket inte är så bra.. Men kom på att tänka på en sak som hände igår, väldigt irreterande och ja bara irreterande, jag och dem andra praotjejerna hade för en gång skull lite kul, vi brukar aldrig jobba tillsammans annars men nu var det ont om jobb så alla hjälpte till med en vägg, plötsligt ser vi en pruttkudde och ni kanske förstår vart det leder, det leder iaf till skratt som kanske varade i EN minut, sen tänker vi, "äh bäst att börja jobba igen" så det gör vi.. En minut efter att vi börjat jobba igen kommer en tjej som jobbar där och säger att Sveriges, Norges & Danmarks Br-chef va inne i butiken :O och hade sagt till henne "Jaha så ni låter era praoelever skratta och inte göra något" och guuuud så pinsamt, alltså annars har vi alltid vart jätte duktigt och sköt allt, men jag menar han va typ dum i huvet för han blev arg på dem andra i personalen bara för att en sak stod lite snett, helt sär, det ända han gör själv är liksom att kolla så allt ser okej ut.. men men, så kan det gå när inte haspen är på, Ja ja, nu är det lugnt, hoppas inte att dem inte vill att jag ska jobba där nu om jag tänke söka juljobb haha, men tror ändå jag ska fråga på Br i Huddinge eller Skärholmen istället :) Annars har dagen på praktiken vart skön idag, fick mycket gjort och även lite snack med dem som jobbar där, dem är jätte trevliga, iaf killarna som jobbar där :D Men nu ska jag fika lite med syster som är här & mamma :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0