plugg/träna/fika

Nu är jag iaf klar med Novellen som ska vara inlämnad ikväll, den vart inte riktigt en sida och kanske inte så jätte bra men det duger väl, är inte så värst bra på noveller, skriver hellre längre texter eller berättelser och sagor, så svårt att skirva novell tycker jag, speciellt när man måste hitta på eftersom det ska handla om min framtid osv.. Men det funkar nog. Har börjat med pmf frågorna också, men har lämnat två som jag inte förtodd, jag måste fråga vår lärare imorn eller någon kompis som gjort dem ikväll eller imorn så jag får dem gjorda (den ska ändå inte vara inne fören på torsdag kväll + att den är frivillig). Sedan får jag se om jag hinner göra någon mer läxa, eller klart jag hinner eftersom jag inte ska göra något annat idag mer än att glo på tv kl 20-22.00 ;D

Kom på att tänka att jag och Lina ska prov-träna på friskis & svettis imorgon, tror det var spinning just då, har spinnat 100 gånger förut men inte på just friskis & svettis, så vi ska se om det verkar bra och om så ska vi köpa ett gymkort där, så man kommer igång med träningen innan jul :), Egentligen är det inte ens jobbigt att träna (om man förstås inte är ett stort fetto höhö) jag menar det är ju bara skönt, eller iaf efter när man känner att man gjort så bra ifrån sig och speciellt om man ändå vill gå ner i vikt och på ett bra sätt! Men det sitter mycket i det att man inte har tid, så är det för mig iaf, eller att jag är för slö för att orka ta mig dit, inte för slö för själva träningen utan att veta att man måste ta bussen för att komma dit osv, tanken är ännu värre nu när det är så äckligt kallt ute men ändå inte snöväder eller vinterväder, bara äckelpäckel väder^^ Men men, det ska som sagt bli skönt att komma igång lite så man får röra på fläsket som man brukar säga ;)

Mamma hade föresten köpt hem lussebullar, åh gud i love it, det är verkligen jätte gott och nä man kan äta hur många som helst när man väl har börjat ;) sen blev det kaffe till, inte bra, men gott, måste sluta med det genast, allt försämras verkligen, men har iaf trppat ner till 2, 3 istället för 5, 6 ^^ sen så har jag slutat att dricka det efter klockan 7 på kvällen eftersom det är det som håller mig vaken om natten, Men annars, vad kan man byta ut till liksom, finns inget bra, för te dricker jag ändå också jätte mkt av, hm vilka promblem jag har, haa! Men jag drack faktiskt också c-vitamin till fikat vilket är nyttigt och gott :)

Nej nu ska jag försöka lösa dem sista frågorna, annars får jag väl fråga mor min när hon kommer ehm från sin träning ;) hon borde nog fatta vad som menas, skcikar in min novell så länge, skriver sen!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

Vilken friskis och svettis ska ni till??
Om ni vill kan nu ju träna med mig :D
Sååå tråkigt att träna helt själv. Men jag brukar köpa kort som gäller i hela stan men vilken hade ni tänkt??

2007-11-27 @ 17:33:03
URL: http://schlajnan.blogg.se
Postat av: saNdra

Jag tror vi tar Hornstull, iaf imoron :)
sen när vi ska köpa det så blir det i hela stan..
Jo men vi ska träna kl halv 7 tror jag!

2007-11-27 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0