Plugg/Jobb

Nu har jag pluggat sen 18 och det känns bra, var tvungen att skriva en novell till svenskan som ska vara klar till imorn kväll, emn skönt att göra klart den redan nu, vilket jag snart är klar med, sedan ska jag också börja lite smått med en frivillig läxa i pmf, varför den är frivillig är för att om man vill ha mer än g ska man helst göra den, och det vill jag gärna ha! Annars har jag inte pluggat så mycket mer än så. Men jag har ringt till Ellis jobb för att se om dem hade någon ledig plats eller så, det är ett telefonförsäljare jobb haha, inte det bästa, men bättre än inget, speciellt nu innan jul, så man kan få in lite pengar till julklappar och sådant :) Tjejen jag fick prata med lät trevlig och tyckte detsamma om mig så jag får komma och pröva på lördag klockan 13.00, ska bli spännande, hoppas bara jag kommer upp innan ett och att jag hittar! Men nu sla jag skriva det sista på novellen innan jag ska se en dokumänter som går på fyran klockan 21.00. skriver sen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0