nej

Imorn är det fredag och jag känner mig fortfarande sjuk, det är inte shysst alltså, för det första vill jag inte vara sjuk, vem vill det, för det andra är det min sista dag på praktiken imorn och för det tredje är det för i helvete fredag imorn.. Säg inte att jag ska stanna hemma hela helgen, det vill jag inte, det orkar jag inte, det tänker jag inte.. Jag får väl hoppas att dte blir en lugnare kväll imorn och sen att det dyker upp något på lördag så kanske jag mår bättre då.. känns tråkigt att bara vart hemma idag, har ändå bara sovit bort hela dagen, bra på sätt och vis så man blir frisk men ändå, sov från 11 till halv tre, aja som sagt märker lite skillnad efter sömn och alvidon :P Tror hur som helst att jag måste gå till praktiken imorn även fast jag inte är helt frisk, eftersom det är sista dagen, kanske att jag får gå hem tidigare eller något.. Juste, apropå inget, fick mina kläder som jag betällde från H&M för jätte länge sen idag :D tröjan satt jätte bra och västen lika så, bekväma var dem också :) kanske lägger ut bilder på det imorn eller i helgen om jag orkar :) Så händer det något trevligt i helgen vet jag vad jag ska ha på mig iaf! Men men nu ska jag kolla klart på Medium sedan ta mig en lång dusch, sedan lägga mig, för är jätte trött just nu..  Ha en bra fortsatt kväll!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0