Natti Natti

Förlåt att jag inte skrivit fören nu, haft mycket att göra, eller egentligen inte men har inte orkat fören nu ;) men men dagen på praktiken var i ungfär samma ordning som i går och i måndas, igår tog vi ner alla halloween grejerna och nu satte vi upp alla julgrejerna, som jag sa igår, jo jag vet "redan" ^^ men men, det var kul men slitigt, fastnade även i hissen med en annan tjej som också praktiserar där, väldigt läskigt men det fixade sig tillslut ;D när jag kom hem vid 6 tiden åt jag lite sen drog jag ut i regnet för att gå en långpromenad med Lina :) vi var ute i nästan två timmar, jätte skönt och kul att prata såklart, blev mkt prat om helgen, vad vi ska göra osv, men vi hoppas på fest eftersom förra helgen var så lugn.. Men men nu ska jag krypa ner i min säng för att sova min 8 timmars skönhetssömn som jag mkt väl behöver :D

jag efter... halloweenfest haha :D

Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0