Något folk bör inse.

Fredag, sitter hemma, i soffan, med vindruvor, läsk & mamma, kan det bli bättre? Ja! Eller nej, det är iofs rätt mysigt, det ända dåliga är att dte inte är något bra på tv, annars skulle det här vara en enkel och mysig kväll, men mamma är en sån som många andra mammor och familjer, hon vill se på Idol, och jag vill egentligen inte alls göra det för jag tycker det är ett så oseriöst och tröttsamt program, jag kan erkänna att det var bra för kanske tre år sen, men efter att Agnes kom så mycket som etta, började man undra vad som hände, är det juryn som är tondöv + resten svenska folket? eller är det kanske jag som är det? Eller som nu tex, någon kille med namn Mattias är kvar, det är ju mer än sjukt, det är ju fruktansvärt, han suger, suger, suger så jävla hårt att man bara vill skjuta människan, han tror han är någon jävla Danny, eller Måns-kopia, haha nej nej, inte för att jag tycker dem är super bra men dem har iaf en bra röst och ett shysst utseende. Men nej usch den jäveln är kvar, för att äckliga små fjortisar som min lillsyrra sitter och röstar på han för att han är ung och tydligen "snygg" i deras så kallade ögon.. Men jag ska inte sitta här och kritisera för mycket, det är inte hans fel att han är kvar, men jag blir bara så arg av att folk med ett nöje sitter och tittar på det här skitprogramet, nä förlåt mamma men du är konstig du och resten av svenska folket!

image125

Puss!

Kommentarer
Postat av: sabajna

Sandra jag håller med dig! Idol var roligt för några år sedan men nu tycker jag att det är uttjatat! haha idol var roligt när vi var där och var "superfjortisar" haha.. Nej men allvarligt så tycker jag att den enda som är bra är marie! resten tycker jag inte om och det finns absolut inget annat att kolla på!! men samtidigt så är det inte bara fjortisar som röstar!! tänk på lilla erik.. Han äälskar ju Agnes,amy och Danny!! haha*usch*

2007-11-16 @ 22:08:07
URL: http://schlajnan.blogg.se
Postat av: saNdra

Men erik är bög, inte konstigt^^ Jo men precis, men jag blir bara irreterad att folk som sagt med nöje ser på det och tycker är bra, när kappt någon av dem kan sjunga :O haha, jo men marie är bra, hon är även också en värdig vinnare, sen tyckte jag kristoffer var bra, men som sagt, svenska folket röstar som cp:n är normala!

2007-11-16 @ 22:24:17
Postat av: Fiia

Håller med dig till 100% Sandra, han är gay, gay, gay. Ser ut som en riktig "boyband" kille.. ushabusha!
Jag tycker Daniel är skitgrym.. han e ascool:D
Helt klart bäst!

2007-11-17 @ 17:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0