Mutttttttti

Hemma och har nyss ätit, fiskfilé, mums :D Skolan idag har vart lång med helt okej, den började för mig klockan nio eftersom jag skulle göra eng nationell speaking + novell, men det gick bra tycker jag själv så det var bra det! sen åt jag lunch vid 11, halv 12 tiden med Lenore och Hanna + en tjej från deras klass, det var trevligt och mycket gott! Efter vi ätit drog vi oss till skolan igen och skilldes åt då jag träffade Sara för att ha Mediakunskap, men det var tydligen inställd, men eftersom vi inte hade kollat online så visste vi inte om det, vi ska tydligen jobba med något arbeta och då behöver man inte gå på lektionerna men men, så då gick Sara och jag istället till Ö-valls och köpte en macka till henne så satte vi oss i ett grupprum i skolan och prata istället + kolla igenom mediauppgiften.. Sedan var det Pmf och Svenska och det gick också undan och nu är jag äntligen hemma som sagt och ska börja plugga lite smått. Skriver senare.

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0