men kul var det..

Oj, nu är det redan söndag, sorry för att inte skrev mer igår men hade fullt upp hihi, Nä men lördagen såg ut så att jag åkte och möte Lenore i huddinge c för att ge hennes och hannas dricka som jag hade haft hos mig, sedan ville vi inte bara skilljas åt direkt så vi gick och kolla lite i affärerna i kanske 30 minuter, visade tex jackan jag jäääätte gärna vill ha och lite sånt :) sen så gick vi till skilda bussar och åkte hem till var och än, när jag kom hem vid 4 tiden så packade jag ihop mina kläder och saker för att vi skulle äta ute eftersom amanda hade gjort mål haha, så så blev det, efter vi ätit skjusade mamma hem mig till pappa, där var jag ensam eftersom bror är i Åre och syster va hos farmor och pappa i kanarieöarna :) jag kom till pappa vid 7 tiden och då gick jag ducshade och bestämde vad jag skulle ha på mig på kvällen eftersom vi skulle med killarna på fest hos någon kompis till dem, vid 9 tiden kom Sabina och Lina, och vi började gör oss i ordning för kvällen senare vid 20 över nio kom Fia, innan hade vi precis förklarat vägen eftersom hon fick skjus och det gick ju inte så bra kanske? hahhaha :D men men, väl hos mej fixade hon sig med och vi drack lite innan vi skulle gå vid halv 11 tiden, vi möte Elli i Axelsberg och där kom Tobbe och häntade oss med en extremt het cyckel ;D hahaha! Väl på festen var dte iaf kul, det var lote stört folk, men kul :) bra musik tack varae killarna, (eftersom det annars skulle vart endast rock :P) men vi drack och hade det trevligt, man började undra vad det var för åldrar där eftersom alla tjejer var typ en meter långa, eller nästan alla iaf, sen så visade det sig att killens lillsyrra också hade kompisar där haha, + att jag senare under kvällen såg en tjej med en tjocktröja där det stod "since 1992" hahahaha, men kul var det.. Vid halv 2 tiden drog vi därifrån, och då va en vis person apfull hahah, nämner inga namn gumma ;D haha! men men, det tog ett bra tag innan vi kom hem eftersom vi gick ett bra atg på grabbarna, och sedan fick vänta 30 min på tåget vi skulle ta.. väl hemma gick vi och la hos och somnade direkt ;D

Söndagen såg ut såhär, Sabina och Fia åkte från mig vid 2, 3 tiden och jag kort därefter hem till mamma, där gjorde jag mig klar och åt sedan var det nästan direkt iväg på bio med killarna + Lina & Elli, det vart mycket folk, mer än jag trodde och det va kul :) Vi såg SAW 4 och den va helt sjuk hahaha, inte läskig men äcklig som fan! Men men nu ska jag ta mig en kopp te och bara at det lugnt innan jag ska sova :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0